Wednesday 18 September 2013

Khidmat Terapi Bekam Di 'Bekam Sunnah Medic Seremban 2'

Di Bekam Sunnah Medic Seremban 2 kami menyediakan terapi bekam bagi tujuan PENCEGAHAN PENYAKIT dan yang ini lebih utama kerana mencegah lebih baik daripada merawat.  Para sahabat Nabi dahulu secara tradisi membuat terapi bekam pada setiap bulan. Terapi bekam menjadi trend hidup mereka.  Ini adalah antara punca golongan ini sihat dan boleh membuat aktiviti berat walaupun telah lanjut umur.
 
Bagi para pencinta tubuh yang sihat dan ingin melaksanakan terapi bekam sunnah (Wet Cupping) bagi tujuan detoksifikasi membuang darah yang telah tidak diperlukan oleh tubuh badan & tercemar dengan pelbagai bahan radikal bebas kami menyediakan 2 pilihan rawatan iaitu:
 
A) Bekam 10 Poin Utama pada belakang badan (RM50) - Rajah 1
 
Kebaikan utama bekam 10 poin utama jenis ini ialah untuk mengeluarkan darah kotor yang mengandungi toksik dari dalam badan dan ia mampu menyembuhkan sebanyak 93 jenis penyakit klinikal dan salah satunya mampu merawat masalah stress dan kelesuan badan.
Rajah 1-Bekam 10 Poin Utama
B) Bekam 22 Poin Overhaul pada belakang badan termasuk kaki.  (RM110) - Rajah 2

Kebaikan utama bekam 22 Poin adalah bagi meringankan badan dan menyegarkan keseluruhan badan secara maksimum, melancarkan peredaran darah serta menyembuhkan masalah kebas kaki. Amat dianjurkan kepada para ahli sukan dari pelbagai jenis sukan yang menggunakan fizikal juga tumpuan mental. (Dianjurkan diterapi bekam 3 hari sebelum sebarang pertandingan)
Rajah 2 - Bekam 22 Poin 'Overhaul'

*********************************************************************************

Kami juga memberi khidmat terapi bekam bagi tujuan RAWATAN PENYAKITSehingga kini telah dikenalpasti sebanyak 93 jenis penyakit yang boleh dirawat dengan menggunakan terapi bekam.


Bagi seseorang yang mengalami masalah kesihatan tertentu dan dikenalpasti dapat dirawat dengan kaedah bekam kami akan mengenakan cas sebanyak RM5/poin sahaja.

(kecuali bahagian kepala yang perlu dicukur dimana berkaitan pada kadar RM10/poin)

PERTANYAAN/TEMUJANJI HUBUNGI:
016 818 3565
(SMS/WhatsApp/We Chat)
@ 
 BEKAM SUNNAH MEDIC
SEREMBAN 2
 
WAKTU RAWATAN: 
9.00 PAGI - 11.00 MALAM SETIAP HARI (KECUALI RABU)
 
 JURUTERAPI BEKAM LELAKI:
MOHD ZAKUAN AYOB

 
JURUTERAPI BEKAM WANITA:
HUSNI ABDUL HAMID

Share:

0 comments:

Post a Comment

Followers

Likes Us

Copyright © Bekam Sunnah Medic Seremban 2 | Powered by Blogger Design by PWT | Re edit by mastura aziz